På besök i Umeå hos matte

                         
Helgen som var besökte jag matte lördag till söndag. Vi åkte ut till mattes föräldrar i Ersmark där jag fick pannkakstårta och en pipboll i försenad födelsedagspresent. Vi åkte buss och det är alltid spännande!                  

                  
 Sen åkte vi ut till Bäcksjön och grillade korv. Jag tyckte det blåste för kallt och ville hem ganska snart.

                   
Husse hade mitt varmaste täcke i Sundsvall och fast det bara var 1 minusgrad blåste det så det kändes som -20!

                   
Enda lösningen för att matte skulle få sluta höra mitt gnäll var att jag fick sitta innanför hennes tröja. Där var det varmt och skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0