Måndag

Veckan började jättebra! Matte kom och hämtade upp mig på Berhem när hon hade slutat jobbet. Sen åkte vi till Nydala 4H och skällde ut lite kalvar och tittade på kaniner. Tyvärr vände det när vi kom hem till matte.... jag fick BADA!!! Länge...  hon tyckte jag var jätteskitig. Husse skvallrade om att jag hade rullat mig i lera. Men det var bara för att få bort äckellukten från myggmedlet han hade kletat på mig. Nu är jag blöt och kall. Pricken över i:et var att matte tog fram dammsugaren. Den lever om så förbannat... något störande!!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, jag vet en hund som aldrig legat kvar sådär länge utan sprungit och gömt sig. De verkar dela förkärleken för dammsugare och bad. :P

2009-06-22 @ 18:35:22
URL: http://huvudfoting.com/webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0