Grillning i regnet med Silvio

Igår var vi ute på grillutflykt. Det finns inget dåligt väder enligt matte... jag vet inte om jag håller med henne direkt..  Jag fick ha mitt regntäcke på i alla fall och det var tur. Silvio hade inget täcke och eftersom han bestämde sig för att bada kanske det var lika tur. Han frös sen, det gjorde inte jag. Eller bara lite, om öronen. Skulle haft en regnjacka med kapuschong. Fick äta middag (torrfoder) från marken i regnet. Smaka korv fick jag minsann inte göra, snåla matte. Sen lämnade matte mig hos husse, det var så skönt att krypa ner i min mjuka, varma bädd.


Spanar efter ankor.

Silvio vågade sig ner i vattnet, det gjorde inte jag. Tyckte det var nog blött uppe på land!


Kommentarer
Postat av: Silvio

Jag frös som en gammal stövare!! Matte hade ju glömt att berätta att vi skulle vara ute i flera timmar i spöregnet. Hon är så vimsig nuförtiden!

2008-06-24 @ 14:12:20
Postat av: Silvio

2008-06-24 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0