Långpromenad med Silvio

Idag har jag gått promenad med den stoora weimaranern Silvio igen. Han är lite läskig fortfarande, i alla fall när han skäller. Det är som om åskan går. Vi gick i Gammliaskogen och jag fick inte vara lös lika mycket som Silvio. Matte blev sur för att jag stack iväg efter ett spår jag hittade. Men jag kom ju tillbaka, hallå? Är det inte det som är det viktigaste. Då fick jag gå i koppel en bra bit innan matte släppte mig igen. Surt! Sen höll jag mig nära henne och då verkade hon nöjd. Var ute i 2 timmar så nu är jag såå trött! Fick inte frukost innan vi gick heller så jag höll nästan på att svälta ihjäl!! Tur att matte hade lite frolic i fickan som jag fick... annars kan jag lova att jag hade dött där ute i skogen...

image308


image309
Visst behöver vi inte gå ut nåt mer idag husse?

Kommentarer
Postat av: Silvio

Oh herregud! Lever ni?! Jag hoppas vi gör många promenader ihop. Det är så roligt för att du är lika snabb som vinden!

2008-01-20 @ 16:48:55
Postat av: Zero

Jodå, vi lever.. men det är knappt. ;)
Ja absolut, mer promenader till veckan! :)

2008-01-20 @ 22:05:25
URL: http://whippetzero.blogg.se
Postat av: Två Whippar i Malmö

Hihi, vilka underbara sovbilder!

2008-01-20 @ 22:30:26
URL: http://whipparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0