Söndag på Grössjön

image313
Jag och Silvio hängde ihop idag igen. Här står vi och spanar efter lämpliga byten. Tyvärr var allt tyst och stilla.

image314
Silvio och hans matte.

image315
Kom igen då! Jag vinner!!

image316
På hemvägen efter fikapausen träffade vi en liten pojkspoling. En 9 månaders norrbottensspets. Han ville leka och sprang fram mot mig. Hade tänkt följa med matte men när han sprang mot oss mötte jag honom på halva vägen och vi började busa.

image317
Jag och Silvio sprang och jagade honom, det var superkul! Han var snabb som tusan! Vi fick busa ganska länge med honom innan vi fortsatte hemåt.

image318
Matte, jag och Silvio. Vi var ute i 2,5 h så jag var superhungrig när vi äntligen kom hem. Orkade inte äta min frukost innan vi for och det ångrade jag snabbt... Efter den sena frukosten betsämde jag mig för att sova resten av dagen!


Kommentarer
Postat av: Silvio

Ja, det hjälpte visst att jaga din matte lite idag! Se så fin blogg du har!! Och så tjusig jag är då!! Ja, du är ju också tjusig förstås. Man skulle egentligen kunna säga att vi är ganska tjusiga allihopa!

2008-02-03 @ 20:38:37
Postat av: Zero

Javisst! Vi är så tjusiga så!

2008-02-03 @ 21:46:36
URL: http://whippetzero.blogg.se
Postat av: Två Whippar i Malmö

Oj vad vintrigt och fint ni verkar ha det! Vi vill också busa i snö! Här har knappt varit snö alls i vinter. Undrar om det kommer någon...

2008-02-04 @ 20:46:51
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: Zero

Snö är roligt ibland, ibland är det kallt om tassarna.
Matte säger att vi har lite snö i år.. att vi knappt haft någon vinter.
Det är konstigt att ni har gröna gräsmattor, det vill jag också ha!

2008-02-05 @ 20:35:23
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0