Oh no.. busted!

image326
Ja, vart ska jag börja? För det första, gud så fräckt gjort av husse och matte!! Gillra en fälla i mitt eget hus!
Vet inte vad matte har tänkt ta till för åtgärder nu när hon upptäckte att jag ibland brukar vila i soffan. Hon pratade nåt om kompostgaller..
Så typiskt att jag skulle bli påkommen. Vilade en stund mitt på dagen igår i soffan, på mattes nytvättade kläder. Det var då hon anade att jag legat i soffan för hennes kläder var fulla med hår. Jag måste bli försiktigare i framtiden. Synd att sovrumsdörren alltid är stängd, annars skulle jag kunna ligga där på dagarna.

Kommentarer
Postat av: Iggy & matte Annie

Så fruktansvärt!! Själv får jag minsann alltid vara i soffan, matte säger att jag är hennes "lilla soffpotatis" (löjligt, jag vet, men man får ha lite överseende med tvåbeningar ibland) OCh jag sover alltid i sängen hos husse & matte. Kan du inte gå till facket med det där?? För visst finns det ett fackförbund för hundar???

2008-02-13 @ 16:23:04
Postat av: Silvio

Fy, så nesligt!! Du får alltid komma och sova i min soffa, när du vill!! Och vi kanske ska ordna ett hundfack... Mer soffa åt vovvarna!! Upp till kamp!!

2008-02-13 @ 19:28:07
Postat av: Zero

Iggy och Silvio: Ja visst är det taskigt! Ett fackförbund lät som en mycket bra idé!!

2008-02-13 @ 20:12:20
URL: http://whippetzero.blogg.se
Postat av: Bamse o Castello

Fy, vilka taskiga människor du bor med. Du skulle ha följt med din husse och matte till Luleå och sedan fortsatt till Boden. Då skulle du ha fått sova i våra soffor och sängar.

2008-02-13 @ 22:02:23
URL: http://www.pojkarnasplejs.dinstudio.se/
Postat av: Silvio

Skulle det bli tal om kompostgaller så ska jag lära dig hur man hoppar högt. Vi kan öva i skogen där mattar och hussar inte ser oss. Jag kan hoppa jättejättehögt och det borde en spänstig whippet som du också kunna!

2008-02-14 @ 15:22:11
Postat av: Zero

Ja jag kan hoppa jättehögt! (Helst upp på stora stenar i skogen) Men jag hatar kompostgaller!! Det är typ det läskigaste som finns i hela världen!

2008-02-14 @ 22:00:30
URL: http://whippetzero.blogg.se
Postat av: Silvio

Då får vi öva på det då! Kompostgaller är ju pyttesmå jämförelsevis med höga stenar i skogen =). Och kom ihåg att inget är läskigt för modiga vovvar!

2008-02-15 @ 07:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0