Helg hos mormor och morfar!

image322
Matte och husse har varit i Luleå och roat sig i helgen. Då fick jag vara hos mattes föräldrar. Inte mig emot, jag har levt som en kung! Jag har fått äta supergott och varit ute på långa promenader. Blev glad när matte och husse kom och hämtade mig men jag hade gärna kunnat stanna en dag till...

I morse träffade jag Elsa. Hon hade med sig den roliga bollen. Lirkade ur den från hennes mun..hehe.. Sen sprang jag och lekte med den själv ett tag. Elsa är snäll, hon är inte snål med sina leksaker. I alla fall inte mot mig.

image323
-Är det något gott du tar fram från fickan?

image324
-En kamera, jaha.. Visst du får fota mig för en Frolic. Jaså, du har slut på Frolic... så fräckt!

image325
Medan Elsa var upptagen med att posera för kameran, lekte jag med hennes boll på säkert avstånd..

Kommentarer
Postat av: Silvio

Elsa är en rikigt söt dam! Förstår att du är kär Zero.

2008-02-13 @ 08:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0