Provdocka?

image187

Om ni visste vad jag har fått stå ut med. Matte provar och provar... och alltid precis när jag har lagt mig till ro.
-Upp och hoppa Zero! säger hon.
Sen var täckena inte ens till mig.. utan till Tiger och Texas.

image190

Appropå Tiger och Texas. I fredags var jag och matte och hälsa på dem. Först sprang vi på fälten, det var jättekul! Men jag råkade springa in i Texas.. oj så sur han blev på mig. Måste nog se mig för bättre nästa gång.
Sen låg vi och chillade resten av kvällen. Texas och Tiger i soffan och jag på en sackosäck på golvet. Pep och pep och till slut fattade matte att jag också ville ligga mjukt. Då hämtade Jessica sackosäcken och en filt till mig! Hon är snäll hon. Undrar förresten varför Tiger och Texas får vara i soffor men inte jag?

image191
Jag och brorsan, han är  toppen att ha som brorsa faktiskt.
Korten är från en kväll i somras då vi låg och sov under pokerbordet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Söta bilder. Det är väl typiskt whippar! :-) Har också en Skellefteå-whippet (Crimdon) och bor i Sävar.

2008-08-05 @ 23:08:55
URL: http://fridabjorklund.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0