Dumma matte, dumma häst!

image234

Jag förstår ingenting!? Vad har hon där uppe att göra?

Idag blev det en konstig promenad med husse och matte. Matte satt på en häst och husse cyklade. Jag fick minsann springa på egna ben! Vi var ute i en skog med många, många stigar. Ett tag visste varken husse eller matte var vi var. Till slut kom vi tillbaka till stallet. Då var jag hungrig och började frysa. Vi åkte hem ganska snart och då fick jag äntligen komma in i värmen och sova lite. Hoppas det inte blir någon fler promenad med den där hästen som stal matte.


Kommentarer
Postat av: Kattalena

Vilken underbar bild!!!!

2007-10-01 @ 22:23:33
URL: http://kattalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0