Pipen!

image240
Matte kallar alla mina leksaker som låter för "pipen". Men det här är ursprungspipen! Det är en av mina första valpleksaker och den piper än! Matte fick den på Åselemarknaden för 3 år sen, då var det en nyckelring.

image239
Jag och Pipen.

image241
Jag hittade Pipen när matte städade mitt skåp. Hon slängde, ja ni läste rätt, slängde några av mina leksaker! Sa att jag har för många och några var trasiga... buhu.
Ser ni vilka hemska saker det finns bland mina leksaker och godisar? Klosax... termometer... tassalva.. huva..
Tassalvan är värst, jag hatar den! Borsta tänderna är inte så farligt, tandkrämen smakar gott!


Kommentarer
Postat av: Göran

Haha Pipen , den har jag tappat bort (min alltså) hittade den i somras då jag städade :)

2007-11-04 @ 22:10:47
Postat av: Marit

Ja just ja du vann ju en likadan. :)

2007-11-05 @ 17:33:54
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0