Bortbjuden på middag - utan middag..

image251
Göran, mattes pappa Harald och jag.
Ikväll for jag och matte till Ersmark. Mattes lillebror Göran var också där. Matte fick mat, det fick inte jag. Bara ett litet ben att gnaga på. Matte sa att jag fick min middag hemma men att jag lämnade den och skulle inte få nåt mer. Kan jag hjälpa att jag inte var hungrig då? Som tur var fick jag den när vi kom hem igen, då var jag hungrig! Husse kom och hämtade oss, då blev jag jätteglad! Sprang och hämtade min pipleksak och lekte lite med husse.
Kom nyss in från kvällspromenaden. Träffade Elsa, Twiggy, Milton och Saga. Går vi ut vid 22-tiden är nästan alltid mina kompisar ute och leker.


Kommentarer
Postat av: Iggy & matte Annie

Men fy så taskigt!! När jag blir bjuden på middag hos husses mamma Irid så får jag minsann alltid middag, oavsett om jag har ätit eller inte!! Oftast har hon egen mat åt mej, nåt gott kött eller leverpastej eller nåt. Hon säger att jag är "liten & mager" och behöver allt jag kan få. Vi kanske ska prata med "farmor" så du för komma dit oxå, du skulle gilla det där...

2007-10-27 @ 12:22:03
Postat av: Zero

Ja!! Ta med mig till din farmor! Jag svälter ju nästan ihjäl ibland. Ikväll fick jag dock ett smarrigt ben efter middagen. Lördagsgodis!

2007-10-27 @ 20:25:21
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0