Kita

image252

Igår var jag och matte och hälsade på en ny kompis, Kita. En 4 månader gammal svart storpudel. Hon var lite för liten för att busa rejält så vi sprang omkring lite lugnt bara. Paketet fick för övrigt jag öppna (Kita bara tittade på det) Kan lova att det gick undan, trots mattes tejpande!
image253
Kita har ingen bädd som jag inte, utan en bur!! Den tycker hon om men jag tänkte inte undersöka den närmare. Matte slängde in godis men aldrig att jag går in i en kompostgallerbur! Den var superläskig! Sen låg hon i soffan och blängde på mig. Jag fick ligga på det hårda golvet. Fattar inte varför alla andra hundar får vara i möbler utom jag... matte behöver se över reglerna tycker jag!

Bilderna tagna med Samsung senaste mobil... 3,2 megapixel kamera. Men ack så dåliga bilder ändå...  Hmm.. /M


Kommentarer
Postat av: Bamse o Castello

Va!!!! Får du inte ligga i möblerna? Är det säkert att du är en riktig whippet? Du kanske är en förklädd gråhund som släpper massor av päls?

2007-11-09 @ 11:39:59
URL: http://www.pojkarnasplejs.dinstudio.se/
Postat av: Iggy & matte Annie

Tycker du ska ta ett seriöst snack med matte om det där med soffan, det är ju hur skönt som helst att ligga där!! Själv har jag tillochmed en egen filt i soffan, som bara är min.

2007-11-10 @ 11:31:57
Postat av: Zero

Jag får inte ens vara i sovrummet eller i badrum. Matte och husse är jättetaskiga!! Å andra sidan har vi en skinnsoffa som är väldigt kall. Min bädd med fårskinn är ganska mysig om man jämför.

Iggy: Jag har tre filtar! ;)

2007-11-12 @ 08:37:35
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0