Introducing Lewis

Ikväll kom Lewis hit och hälsade på. Vi gick först en promenad och sen lekte vi inomhus. Matte hade bakat scones som hon och hennes kompisar skulle fika. Jag sa till Lewis att det inte var till oss men han struntade i det och tog två stora tuggor. Det skulle han inte ha gjort för de var väldigt varma.. Han drack mycket vatten ikväll.
Sen tog jag med honom ut vid tiosnåret för att presentera honom för mina hundkompisar. Han fick träffa Elsa, Twiggy och Milton. Han tyckte bäst om Twiggy. De sprang jättemycket!
Busade med cairnterriern Ludde i eftermiddags, det var jättekul! Det har varit en mycket rolig dag trots att husse är borta och jag har varit själv hela dagen. Nu är jag trött och ska sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0