Lure Coursing-träning

image28

Auuuuuwoouuwoooouuuuoooouuuoooou!

Idag fick jag springa med en annan hund som skulle ta licens, Nietzsche. Matte orkade inte hålla i mig så det blev tjuvstart. Inte för att jag bryr mig om det.. hon får väl hålla i mig bättre nästa gång om det nu är så viktigt när jag får starta.
Sen väntade vi och väntade... jag skulle få springa rakbana en gång men det tog längre tid än väntat så vi for hem istället. Taskigt av matte. Fick mycket mat när vi kom hem och nu vill jag bara sova. Hoppas jag inte blir lika dålig i magen som förra helgen när jag hade sprungit. Det var inte roligt då... matte var borta hela dagen och jag kunde bara inte hålla mig. Det luktade inte gott när matte kom hem..

Kommentarer
Postat av: Castello

Tjenare Zero. Hittade hit via Liams blogg. Jag var på LC-träning igår. Det gick bra och det var kuuuuul. När jag tittade igenom din blogg såg jag att vi är släkt. Din pappa är min farfars far. Hälsningar från Castello i Boden med lite hjälp av matte. =)

2007-05-13 @ 19:35:56
Postat av: Zero

Tjenare!
Kul att du hittat till min blogg. :)
Skulle vara kul att träffa a l l a släktingar, vi måste vara hur många som helst! :D

2007-05-13 @ 20:49:40
URL: http://whippetzero.blogg.se
Postat av: Nietzsche

Tjena Zero!
Tack för ett bra lopp i söndags och tack för att ni skrev i vår gästbok. Men du, jag tog inte min licens när vi sprang. Jag är lite för ung för det, "bara" 14 månader (som om det skulle vara bara), så jag får vänta en månad till. Det gäller att ha tålamod. Jag måste springa ett godkänt träningslopp till innan det är dags för licenslopp. Vi kanske kan springa ihop igen, men då får du lova att inte smita i förväg ;-)

2007-05-14 @ 21:06:49
URL: http://www.simpleiste.com/whippeternal
Postat av: Nietzsche (igen)

Det blev visst fel adress förra gången. Det är inte så lätt att skriva när man är whippet!

2007-05-14 @ 21:09:10
URL: http://www.simplesite.com/whippeternal
Postat av: Zero

Ok, det var någon som sa att det var ett licenslopp så det var därför. Men då är du nästan där om du bara har två lopp till att springa!
Jo, jag ska försöka att inte smita i förväg om vi springer ihop igen. Det är sååå roligt att springa!

2007-05-14 @ 21:20:00
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0