Låång cykeltur

Idag har jag sprungit hela vägen till mattes föräldrar, de bor en mil bort. Matte den latmasken satt på cykeln. Det var jobbigt men jag fick mat och vatten av mattes mamma när vi kom fram (får alltid mat av henne, hon tycker att jag alltid ser hungrig ut). 
När vi nästan var framme såg jag en igelkott vid sidan om vägen. Skällde som besatt men inte släppte matte lös mig för det, dumma matte. Jag skällde så mycket att en vacker tjej kom springandes för att kolla in vad som hände. Jag gick hundkurs med henne för ett år sen och hon hade nog inte lyckats glömma snygga jag. Tyvärr kom hennes matte och tog fast henne innan något hann hända.  Vi cyklade vidare och igelkotten klarade sig... för den här gången i alla fall.

Kommentarer
Postat av: kattalena

Hej Zero! Om du vill ha en lure-coursing tröja/täcke så kan vi fixa. De kostar 100 kr och vi gissar att storlek 3 skulle passa dig.
Vilken färg vill du ha i så fall? Röd, vit, blå, svart?

2007-05-12 @ 19:16:31
URL: http://kattalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0