Huh?

image23
Har ni sett vad barnen har gjort!? De har satt upp laminerade "skyltar" i våran lilla skog där vi går på morgonen.
Nä, vem vill leka i bajs? Inte då jag. Men jag vill inte leka i skräp heller....
image24


Sen har det även kommit upp en annan skylt där vi bor.
image25
Jag kan inte förstå varför sådana skyltar finns!? Jag tycker att vi ska få vara överallt. Upprörd blir både jag och mina hundkompisar. Diskriminering är vad det är! Fast vi fortsätter leka på gräsmattan där skylten sitter. Leka är ju inte detsamma som att bli rastad.

Kommentarer
Postat av: Hasse

Snacka om att kasta sten i glashus! Visst ska man plocka upp efter hunden, men en tanke är kanske att lärarna borde lära barnen att plocka upp sitt eget skräp också.

2007-05-12 @ 21:27:12
Postat av: Hasse

Snacka om att kasta sten i glashus! Visst ska man plocka upp efter hunden, men en tanke är kanske att lärarna borde lära barnen att plocka upp sitt eget skräp också.

2007-05-12 @ 21:28:30
Postat av: Daniel

Stället lär ju inte räknas till skolområdet heller, så man kan undra vad barnen gör där överhuvudtaget...

Fast det står iofs bara att de inte vill leka i HUNDbajs, så om någon har kontakter på LRF eller liknande kanske vi kan ordna en fin hög till barnen? ;)

2007-05-13 @ 00:42:09
URL: http://huvudfoting.com/webblogg
Postat av: Marit

Ja, eftersom lärarna lär ha hjälp barnen att sätta upp lapparna b o r d e de ha sett hur jävligt det ser ut i skogen..

2007-05-13 @ 08:57:32
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0