Halvdag på jobbet

Idag kom husse hem till mig på lunchen. Det gör han alltid när han har kontorsdag i stan. Men efter att vi hade varit ute och promenerat och husse skulle fara säger han:
-Vill du följa med? Dum fråga, klart jag vill det!
Det finns i och för sig inte så mycket att göra på husses jobb, men jag har roat mig med en tom kartong och ett gummiband. Jag har lärt mig att gummiband kan göra ont...
På fikarasten fick jag träffa en bearded collietjej som heter Dixie, hon var jättesööt!
Det är jobbigt att vara på kontoret, fast husse hade tagit med fårskinnet ville jag hellre sitta i hans knä. Då kan jag se ut genom fönstret. Det fick jag inte, han tyckte det blev svårt att jobba då. Det kan jag inte förstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0