Grössjön

image33
Här kommer bilderna från utflykten till Grössjön. Det var jätteblött på ena sidan om sjön.. det tyckte jag inte om. Gick på spångbräder där det fanns.
image34
Drickpaus. Jag hade på mig mitt nya täcke så husse och matte ska se vart jag är någonstans. Inte för att det behövs, jag lämnar aldrig flocken utom synhåll.

image35
Hittade en liten koja jag tyckte matte kunde fotografera mig i.
image36
Trots många försök fick jag inte loss pinnen på stenen. Den satt fast i den dumma mossan..
image37
Korv till lunch. Jag behöver inte grilla min, den äter jag fort upp som den är. Tyvärr fick jag inte äta upp allt på en gång för husse..
image38
Bilfärd hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0