Eftermiddag med kompisar

image41
Frågade om Iggy skulle med ut  i e.m. Det ville han. Vi gick i över en timma i skogen och sen åt vi lite gräs när vi kom hem. Det var varmt och skönt ute idag.

image42
Vi passade även på att sola lite inför beach 2007.
image43
Iggy har fått fin färg redan.
image44
Sen trodde vi att det kom en inkräktare på andra sidan grönområdet.
image45
Men det var bara Elsa!
image46
Elsa är fin...
image47
..och rolig att leka med! Jag var på goshumör och ville kramas lite.


Kommentarer
Postat av: Bamse o Castello från Boden

Vi har åxå taxkompisar. Vår "farmor" har tre taxtjejer som vi brukar leka med. Taxar är skojiga.

2007-05-23 @ 20:47:21
Postat av: Anonym

Jag tror att Iggy har fuskat med brun-utan-sol för att ha så fin färg redan nu. Jag menar, hur mycket sol har det funnits att sola sig i? ;)

2007-05-24 @ 16:44:00
URL: http://huvudfoting.com/webblogg
Postat av: Zero

Taxar är jätteskojiga att leka med! Fast av de jag träffat hittills tycker jag allra bäst om Iggy. Han är som en lillebror.
Ja, jag tror också han har fuskat.. han tror säkert han får mer brudar nu bara för det. :P

2007-05-24 @ 17:41:58
URL: http://whippetzero.blogg.se
Postat av: Iggy & matte Annie

Iggy förnekar stenhårt att han skulle använda brun-utan-sol. Däremot är han mycket för att ligga och pressa på balkongen ;) Nånting måste man ju göra för att kompensera för att man har korta ben...

2007-05-26 @ 12:18:29
Postat av: Zero

Jaså?
Då ska jag minsann också börja pressa!

2007-05-27 @ 02:15:08
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0