Årets första Lure Coursing!

image18
Först fick jag vänta i evigheter för att springa ett lopp ensam och därefter vänta jättelänge igen för det andra loppet. Jag ville absolut inte sitta i bilen som de flesta andra hundar och det verkade matte fatta så jag fick stå bredvid henne och titta på när de andra hundarna sprang. Jag fattar inte varför vi inte kan få springa allihopa samtidigt och hela tiden.. Man ska vänta och vänta och vänta för att därefter vänta lite till. Döööötrist!

image19
Fick låna ett blått snyggt linne för att domaren skulle kunna se skillnad på mig och brorsan. Det är väl inga problem? Jag är den som alltid ligger först!
image20
Brorsan Tiger som jag sprang med. Domarna tyckte att vi båda sprang jättefint!

image16
Jag fick träffa min pappa Nelson (Carry On Pastrami) för första gången! Han var mycket mindre än mig. Han är nio år och pappa till många whippar. Jag har nog jättemånga halvsyskon. Han sprang han också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0