Pirater

image96
Midsommarhelgen fick jag tillbringa med husses pappa. Matte och husse skulle åka bort och hundar fick inte följa med, taskigt...
Det var ganska skoj att vara hos husses pappa. På lördagen for vi ut och cyklade. Det som var mindre bra var att husse och matte hade glömt min biabädd. De trodde att jag skulle nöja mig med att ligga på fårskinnet. Aldrig! Vad tror de jag är för nåt, en bearded collie eller!? Här liggs inte på hårda underlag.
Nåja, jag löste det genom att ligga i soffan (men bara när husses pappa inte var hemma). Han upptäckte tyvärr mig en gång och då blev han arg... Skyll på husse och matte säger jag som lämnar min säng hemma!
image95


Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha! Tjusigt! :D Och se, en massa pirater på stan, genast blev det kallare och regnar till och med ibland! Vad var det jag sa om pirater och global uppvärmning? :P

2007-06-28 @ 21:50:40
URL: http://huvudfoting.com/webblogg
Postat av: Marit

Snack! Vi var bara pirater på fredagen och då blev det bara varmare och varmare! :P Tills söndag i alla fall, sen vände det. Hmm.. vi kanske hade något med det att göra iaf? :)

2007-06-28 @ 22:03:49
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0