Önskar alla mina bloggläsare en..

image94

Kommentarer
Postat av: Malin, Johan & Lotus

Detta är lätt det allra sötaste jag har hittat! Som stolta whippetägare själva känner vi igen oss i precis allt! Nu ska vi ut på landet och fira midsommar!
Ha en jättetrevlig midsommar!
/Familjen Övik (www.whippetpage.tk)

2007-06-22 @ 10:29:52
URL: http://www.mrsharajuku.blogg.se
Postat av: Magda

Det var då den sötaste vovve jag sett på länge. Hoppas att ni alla har det bra! Silvio och jag blev påhoppade av en tokig hund för några veckor sedan. Nu är alla sår och blåmärken läkta och borta, men vi gillar inte grannhunden speciellt mycket.

2007-06-25 @ 09:22:34
Postat av: Marit

Med oss är det bara bra! Usch vad tråkigt att höra att ni blivit påhoppade.. Flög hunden på dig också? Silvio som är så snäll, stackarn...
Vi måste ta en grillning snart. :)

2007-06-25 @ 13:24:21
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0