Djuren har kommit

image87
Djuren har kommit till Gammlia! Jag och matte gick dit idag för att ta lite kort och träffa fjällkon med kalvarna igen. Matte trodde att jag blev rädd för dem när vi var där i måndags. Igår bevisade jag att så inte var fallet då jag hoppade över staketet in i deras hage. Matte tvingade mig dock att hoppa tillbaka illa kvickt.
Idag var tyvärr inte kossan och kalvarna där. Jag hörde får inne från ladugården så jag misstänker att kalvarna var där inne också. Imorgon ska vi gå dit igen så kanske träffar vi dem då. Vi bor bara några minuters promenad från Gammlia så vi är där ganska ofta. Roligt ställe.

image90

Sen när vi kom hem till gården var Stumpan ute. Fick busa en stund med henne, det var såå roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0