Silvios svar


Blomkål, nån...? Varsågod!

1. Det bästa jag vet är att springa efter ekorrar, jag blir så glad när jag ser dem att jag till och med tror mig kunna klättra i träd. Har jag bara bra fart så kommer jag faktiskt ganska långt upp i trädet och det gör bara lite ont då jag trillar ner.

2. Jag och matte är jättefrusna av oss och tycker inte alls om att bli blöta och frusna. Vi älskar däremot att ligga och mysa under mattes alla täcken och filtar och då ligger jag helst av allt sked med matte.

3. Jag är glutenallergiker och får jättejätteont i magen då jag har lyckats att tigga till mig en macka av någon ovetandes. Men det tar jag så gärna för det var ju korven ovanpå mackan som jag ville ha.

4. När matte och husse myser i soffan kan jag inte låta bli att retas med dem! Då fiser jag alldeles ljudlöst med desto mer osande. Då brukar det bli fart på dem!

5. Matte och husse vet inte detta egentligen, men jag är jättekär i en weimaranerflicka som heter Labolina. Jag försöker dölja det lite eftersom annars kanske matte blir lite sotis.

6. Jag är uppvuxen i en lastbil och har avverkat 60 000 mil tillsammans med husse och jag tycker fortfarande att det är rofyllt och avslappnande att åka allt som rullar, särskilt om det finns en V8 under huven. Om husse inte är hemma så brukar jag titta efter alla lastbilar som passerar eftersom han kanske sitter i någon av dem.

/Silvio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0