Lewis svar


1. Min största passion här i livet är MAT och jag äter allt och då menar jag verkligen ALLT! Jag äter gärna tex. bajs, värmejus och spyor jag hittar ute. En gång åt jag upp ett helt kilo okokt ris, fler saker jag ätit genom åren är: Mjöl, oboypulver (1 kilo) X antal godis och chips skålar, hela kycklingben, massor med choklad inlusive pappret runt, mängder med husses och mattes mat har jag även försett mig med. När jag är på 4H brukar jag gluffsa i mig ko- får- och kaninpellets så fort jag får chansen, jag äter tills jag spyr!

2. Min andra passion här i livet är vatten! Jag älskar att bada! Jag badar året runt. Jag har plurrat genom isen ett antal gånger. En gång fastande jag i en liten isvak, efter att matte och hennes syrra skrattat en halv timme hjälpte dom mig upp..

3. Jag sover alltid i sängen. Jag kan nästan inte somna annars. Varje kväll lägger jag huvudet på sängkanten sen står jag där tills husse och matte säger att jag får kliva upp i sängen.

4. Hur mycket jag än tycker om vatten så hatar jag att bada hemma! Mycket märkligt tycker matte..

5. Ibland är jag lite trög. Tex så krävdes det att jag blev sparkad i huvudet, biten på ryggen och nästan nedmosad av en häst innan jag fattade att jag skulle hålla mig undan! (Fast ibland glömmer jag det där och går fram ändå och säger hej)

6. Jag tycker det är hur kul som helst när små hundar blir irriterad på mig! Ju surare dom blir desto roligare för mig! Tillslut är jag så exhalterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, då brukar jag slita tag i deras koppel och springa, att dom inte hinner med och släpas fram bryr jag mig inte ett dugg om!
/Lewis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0