Elsas svar

Hej,

Jag heter Elsa och är en så ovanlig och speciell tjej att alla övriga svar på utmaningen egentligen är överflödiga...men bara för att du är du Zero, flirt, flirt... så avslöjar jag väl några av alla mina goda egenheter:

1. Jag ÄLSKAR att ha täcke på mig! Gärna flera stycken...om husse eller matte inte brer på mig "brummar" jag tills de fattar. Tänk vad tröga de kan vara ibland.

2. Min bästa plats inomhus, förutom i sängen, är soffan i hallen där jag har full koll på läget, samtidigt som jag ligger väldigt skönt på min egen kudde.

3. En gång har jag stulit en kycklingfilé från skärbrädan på köksbordet...och en gång en fläskfilé...nästan, fast dumhusse kom på mig och blev jättearg. Så nu har jag slutat med det!

4. Av alla pojkar är jag allra mest kär i dig Zero. Av alla hundar är jag mest kär i Twiggy... fast hon är lite jobbig när hon drar i mina snygga halsband!

5. Om jag ska flytta hemifrån så vill jag flytta till Kalle, Twiggys husse...eller kanske till dig Zero, fast din matte har blivit så snål den senaste tiden...och sen har jag hört att man inte får sova i sängen hos dig...jag fattar inget!

6. Jag kan få Milton att skrika som en liten gris! Där ligger Chili i lä...om ni fattar!

Slick, slick loverboy...jag spårar upp dig nästa gång du är ute!
/Elsa
image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0