Bussen till stallet


Har glömt berätta att jag fick följa med matte till stallet för ett par veckor sen. Vi åkte buss dit! Är man hund måste man sitta längst bak i bussen. Ganska diskriminerande tycker jag.. Jag tänkte då inte sitta på ett kallt golv minsann, och det slapp jag. På golvet går det ju inte att se ut heller.
I stallet stängde matte in mig i boxen när hon skulle plocka hästbajs. Jag fick inte hjälpa till, fast jag försökte i början tills hon blev sur. Sen stängde hon in mig där när hon skulle göra hästens mat. Då tjöt jag i högan sky för att visa mitt missnöje. Då fick jag följa med henne i allt hon gjorde. Bära vatten och hö till hagarna. Sopa golv. Det var inte så kul i stallet, jag fick inte springa lös eller busa med hästarna, fåren och grisarna.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vilken årstid tycker du bäst om? :)

2007-12-05 @ 19:53:01
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Zero

Sommaren!!!

2007-12-05 @ 20:04:21
URL: http://whippetzero.blogg.se
Postat av: Iggy & matte Annie

Visst är det taskigt att vi hundar måste sitta bak i bussen! Jag & matte har åkt flera gånger när det inte har funnits några lediga platser bak, då har vi fått stå hela vägen. Jättejobbigt, speciellt när man har så korta ben som jag, är alltid rädd att nån ska kliva på mej... Tycker att hundar borde få dom bästa platserna, med extra sköna säten och så.

2007-12-05 @ 20:09:08
Postat av: Zero

Ja det kan inte va lätt att vara en liten skit som du. ;) Kanske din matte måste skaffa en sån där chihuahuaväska åt dig. :P

2007-12-05 @ 21:09:35
Postat av: Iggy & matte Annie

MORR!!!

2007-12-07 @ 18:45:26
Postat av: Zero

Hi hi hi!

2007-12-08 @ 16:16:48
URL: http://whippetzero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0