Regnig dag..

image146
Det regnar och regnar, väldigt otrevligt.. Jag och matte åkte till djuraffären i e.m för att inhandla lite godis. Går det inte att vara ute och springa så kan man ligga inne där det är varmt och torrt, och tugga på smaskiga ben!
image147
Jag fick välja vilket jag ville ha.
image148
Grisöron gillar jag!
image149
Men det var inget vanligt grisöra! Det var nåt annat.. blä! Gick och hämtade tjurmuskeln som jag vet är god!

Råkade kissa inne på affären. Det får man tydligen inte göra. Matte skämmdes, men blev inte arg på mig. Hon tyckte det var hennes fel som inte höll koll på mig. Ja mitt fel var det då inte! Det stod ju ett träd där inne. Träd är till för att kissas på! Trodde inte att jag skulle få mitt godis när vi kom hem men det fick jag, vilken tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0