Borta bra, hemma BÄST!

image130
Ursäkta att jag inte har bloggat nåt på en hel vecka som jag har varit hemma. Men jag har varit alldelens för upptagen med att umgås med husse och matte. Tiden utan husse och matte var ok.. i början var det kul men sen ville jag bara att husse och matte skulle komma hem till mig igen! De var borta jättelänge! (18 dagar)

Det var jätteroligt att vara i fjällen med husses pappa. När jag hade varit där i lite över en vecka åkte vi bil till Umeå igen och jag fick sova en natt hos mattes kompis Nina. Det gick bra även om jag hellre hade velat stanna kvar i Dikanäs och springa på fjället.
Nästa dag lämnade Nina mig hos mattes bror och hans sambo. Där var det ok. Minus för att de inte var lika morgonpigga som jag! Fick fara ut och cykla vilket var jätteroligt. Åkte bil också för att träffa en 6 månaders whippet. Han ville busa men det ville inte jag. Då saknade jag husse och matte jättemycket! Var inte alls på lekhumör med en liten barnrumpa.
image131


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0