Jag och Silvio Nydalasjön runt!

image310
Oj vilken långtur vi for på i morse. Jag + matte och Silvio + hans matte. De åkte skidor och vi sprang bredvid. Silvio drog sin matte ibland, han provade att dra min matte också. Först lekte han och drog omkull henne men sen åkte de en bit. Då blev jag lite upprörd.. Matte har fått för sig att jag också ska få en sele men hon är för tung tycker jag. Hallå! Jag är en whippet, ingen husky...  Jag kan springa först och kolla läget men att dra den där tungklumpen tänker jag inte göra. Nästa gång vi åker ska matte ta med sig kameran... hon är kass, fattar inte hur viktigt det är att ta kort.
Nu ligger jag och sover i husses knä, det är så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0