Iggys svar


Vaddå "inte minst" men med "inte" överstruket??? Morr!! Jag är faktiskt en stor & stilig kille, så det så!!

Här kommer iaf svaret på utmaningen:

1. Jag HATAR igelkottar!! Har inlett ett enmans (förlåt, en-tax) utrotningskrig mot dom. It's a tough job, but someone's gotta do it.

2. Jag gillar att stjäla mattes smutsiga trosor ur tvättkorgen och tugga sönder dom. Perverst? Näe, inte då!

3. Det står "strävhårig" i mina papper, men jag är inte ett dugg sträv, min päls är jättemjuk och len.

4. Jag brukar sova i husses & mattes säng, helst under täcket.

5. Det här är lite pinsamt, men en gång råkade jag förirra mej in inuti mattes påslakan och hittade inte ut igen utan fastnade med nosen i dom där små öppningarna längst upp. Till råga på allt ramlade jag ut över sängkanten och blev hängandes i en lakanspåse...

6. Det absolut roligaste jag vet är när husse tar på sig sina gröna kläder och tar fram hagelbössan och hundpejlen ur vapenskåpet, då vaktar jag på honom så att han inte smiter ut och jagar utan mej. Jakt är det bästa som finns!!
/Iggy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0